Комплексне оснащення в молодшу школу

0

6 навчальних технологій, що допоможуть учням з аутизмом

Деякі люди будуть вражені тим, що статистика вказує на те, що один з кожних 68 учнів знаходиться в спектрі аутизму. Тому традиційні способи навчання цих учнів можуть виявитися не результативними. Технологія цілком може стати єдиною відповіддю на допомогу учням в аутизмі, і є багато причин і переваг щодо того, чому така ситуація повинна існувати в кожній школі.

  1. Візуальне звернення

Основна перевага використання технології для надання допомоги учням з аутизмом полягає в тому, наскільки це може бути яскравим та візуально привабливим. За словами Крісті Брауна з Індіанського ресурсного центру аутизму, “Технологія просто робить візуальні образи більш доступними для людини з аутизмом. Комп’ютерна графіка захоплює і підтримує їхню увагу “.

  1. Використання допоміжних технологій

Необхідно запровадити допоміжні технології, щоб допомогти учням з аутизмом. Одне з джерел різних допоміжних технологій можна знайти через TechMatrix, який фінансується Національним центром технологічних інновацій та Центром впровадження технологічної освіти. Ця компанія надає інформацію, яка зв’язує вчителів та батьків з ресурсами для всіх предметних областей.

  1. Поліпшення словесних навичок із відображенням сцен

Близько 25 відсотків людей, які страждають аутизмом, є невербальними за нашими даними. Тому пошук спосібу спілкування з цими учнями є важливою частиною освіти. Багато додатків звертаються до цих учнів і допомагають їм вивчати необхідні комунікативні навички. Один тип додатків називається візуальним дисплеєм сцен, який дозволяє учням створювати свої тексти або історії з фотографій чи образів, які потім перекладаються іншою людиною в групових роботах. Сюжетні виступи та мовленнєві вправи з ігровими додатками – чудові приклади.

  1. Розвивайте соціальні навички та технології

Дослідження показують, що учні, які беруть участь у програмах STEM, прагнуть знайти шлях до кращої соціалізації. Вони рано стикаються з цією технологією в молодшій та середній школі, що дає їм можливість зосередитися на розмовах. Тому вони будують зв’язки між учнями та викладачами, які мають подібні інтереси. Як тільки цей процес розкриття себе починається в одній сфері свого життя, учні з аутизмом, як правило, починають відкриватися і в інших соціальних умовах.

  1. Цифрові інструменти для перегляду підходу до класної роботи

Як зазначалося раніше, традиційні методи навчання не є мудрим рішенням для використання з учнями, які страждають аутизмом. Ця ситуація в більшості випадків є істинною, оскільки ці учні не справляються з соціальними обов’язками. Тому, переглядаючи підхід до класної роботи, потрібно щоб у класі були умови більш безпечними. Багато учнів, які потрапляють у спектр, легко адаптуються до технології, тому використання планшетів для них у класі повинно бути лише природним. Ці технології можуть бути використані для підтримки бесіди між учнями та викладачами, не лякаючи їх. Ці додатки виходять за межі моделей “Текстової мови” – дискомфорт виступу на сцені і подібні.

  1. Звернення до спеціальних інтересів

Через інтерес до технологій, учні з аутизмом легко проходять STEM програму рівня ліцею, проводячи дослідження. Тому вищі школи повинні адаптувати програми STEM до своїх занять, щоб вони також могли надати можливості продовження навчання для учнів з аутизмом. Такі програми включають в себе дизайн-ігри, 3D дизайн і друк, електроніка та програмування, робототехніка, кодування і програми кібербезпеки, які роблять їх готовими для аналогічних спеціальностей.

Висновок

Ця комбінація технологій допомагає учням, які страждають на аутизм, але це краплинка в тих можливостях якими їм можна покращити перспективи в житті. Багато батьків і вчителів повинні бути переконані, що варіанти майже безмежні для технологій та програм, які можуть допомогти у класі підготувати цих учнів до майбутнього навчання у закладах вищої освіти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *