Традиційне та сучасне обладнання для НУШ

Нова Українська Школа, це місце, де дитина вчиться здобувати знання та вміти їх використовувати впродовж подальшого життя. Це докорінно відрізняється від того, що вчили їх батьки: завчали блоки непотрібної теорії і забували. Continue reading “Традиційне та сучасне обладнання для НУШ”


НУШ і STEM – Нова українська школа і STEM-освіта

Нова українська школа, 12 років навчання, інтегрованість, STEM-що об’єднує ці всі поняття в єдине ціле? Якщо коротко, то це освітня реформа української школи і, як будь-яка реформа, вона викликає острах, нерозуміння у всіх учасників цього процесу. Continue reading “НУШ і STEM – Нова українська школа і STEM-освіта”


Що придбати в навчальні кабінети в першу чергу

Згідно законодавству України кожен клас початкової Нової Української Школи повинен бути облаштований так, щоб було зручно і безпечно для усіх учасників процесу: вчителям і учням (за основу беремо накази МОН України: 137, 283, стосовно початкової школи). Continue reading “Що придбати в навчальні кабінети в першу чергу”

8 фігур в Танграмі

Чому в магнітних наборах Танграм має 8 фігур замість 7-ми

Танграм («сім дощечок майстерності» з китайської) — це головоломка, яка складається з семи пласких геометричних фігур, які називають танами, що складаються у різні форми. Continue reading “Чому в магнітних наборах Танграм має 8 фігур замість 7-ми”


6 навчальних технологій, що допоможуть учням з аутизмом

Деякі люди будуть вражені тим, що статистика вказує на те, що один з кожних 68 учнів знаходиться в спектрі аутизму. Тому традиційні способи навчання цих учнів можуть виявитися не результативними. Технологія цілком може стати єдиною відповіддю на допомогу учням в аутизмі, і є багато причин і переваг щодо того, чому така ситуація повинна існувати в кожній школі.
Continue reading “6 навчальних технологій, що допоможуть учням з аутизмом”


Як навчати учнів смиренності в цифрову епоху

Смирення стає все більш рідкісною рисою характеру для дітей, які розвиваються в нашому сучасному суспільстві. Багато учнів мають доступ до екранів, а соціальні медіа-платформи – для них нормальна річ. Вони дивляться, як їхні друзі публікують свої фотографії, демонструючи свої повсякденні дрібниці і створюючи особистість довкола цього, більшу за життя, якої насправді не існує. Зрештою, діти починають надавати надто велику цінність кількості людей, яким до-вподоби їхні фотографії. Вони стають залежними для того, щоб керувати життям, і вони ніколи не вчаться смирення.


5 способів покращити навчання в молодшій школі через STEM

Введення STEM в початкове навчання може бути вирішальним фактором для майбутніх досягнень нових поколінь. Учні вже готові до поглинання цікавої та захоплюючої інформації. Тим не менше, програми STEM не завжди присутні саме ранньому дитячому віці – в молодших класах. STEM Starts Early – це звіт, який готується Національним науковим фондом, про актуальність та перешкоди для включення STEM в навчальні програми для дітей молодшого шкільного віку. Звіт містить п’ять ключових ідей для посилення результатів навчання в початковій школі з використанням STEM.


Як STEM-освіта може допомогти у подоланні бідності

Освіта STEM набуває популярності – більше шкіл включають STEM в навчальний план і роблять це ключовою частиною того, чому вони навчають учнів. STEM може допомогти учням навчитися логічно мислити, покращувати математичні результати та дати учням професійну підготовку. Але STEM-освіта також може допомогти подолати бідність.