Комплексне оснащення в молодшу школу

0

5 способів покращити навчання в молодшій школі через STEM

Введення STEM в початкове навчання може бути вирішальним фактором для майбутніх досягнень нових поколінь. Учні вже готові до поглинання цікавої та захоплюючої інформації. Тим не менше, програми STEM не завжди присутні саме ранньому дитячому віці – в молодших класах. STEM Starts Early – це звіт, який готується Національним науковим фондом, про актуальність та перешкоди для включення STEM в навчальні програми для дітей молодшого шкільного віку. Звіт містить п’ять ключових ідей для посилення результатів навчання в початковій школі з використанням STEM.

1. Залучити батьків

Важливим першим кроком є ​​надати батькам можливість мати значну взаємодію зі своїми дітьми, починаючи від народження до середніх шкільних років. Діти проводять більшу частину часу вдома, а види гри та навчання, з яким вони співпрацюють з батьками, можуть як підтримувати так і перешкоджати вивченню класних занять. Експерти на Конференції рішень STEM вирішили, що потрібно заохочувати батьків навчатися зі своїми дітьми. Учасники круглого столу зосередили увагу на тому, щоб навчання STEM було інтерактивним та доступним для батьків.

2. Покращити підготовку вчителів

Ще один крок у правильному напрямку – розширення доступу вчителя до участі в програмах, пов’язаних із STEM, та заохочення їх участі. Розширені курси навчання, подібні до тих, які пропонуються в Центрі вдосконалення освіти, можуть негативно вплинути на роботу викладачів. Вчителям необхідно продовжувати поглиблене навчання напрямків STEM до того, як включити його в навчальні плани. Школи повинні субсидувати це навчання, щоб стандартизувати процес у різних класах.

3. Еволюціонування початкової освіти

Педагоги з з перших класів повинні мати такі ж стандарти, як і інші вчителі. Це означає потребу в відповідних ступенях та досвіді для викладачів молодших класів. Рекомендація від STEM – розпочинайте програми заохочення для лідерів національних, державних та громадських організацій щодо посилення знань у сфері STEM-освіти. Останнім часом диспропорція у компенсації за кваліфікаційний рівень вчителів початкових класів є перешкодою для вдосконалення.

4. Розкрийте програми STEM, доступні для дітей

Експерти пропонують переглянути шляхи, якими бібліотеки, музеї, громадські організації ставлять пріоритетність вивчення STEM. Неформальні можливості освіти надають відмінний ресурс для дітей, і їх слід розширювати, щоб забезпечити інтерактивне навчання дітям від народження до дев’яти років. Колегія сучасної освіти пропонує залучити дітей до позашкільного навчання, як частину стратегії покращення навчання STEM. Якщо громади працюватимуть разом, щоб забезпечити можливості STEM, молоді покоління скористаються перевагами.

5. Стандартизація програм раннього розвитку дитини

Розробка системи вирівнювання стандартів для підтримки STEM навчання, від народження до початкової школи і далі, має важливе значення в найближчі роки. Районні та обласні органи повинні працювати разом, щоб стандартизувати очікування від СТЕМ в програмах навчання. Національна асоціація освіти дітей молодшого віку вже робить доступними ресурси для вчителів. Тим не менше, програми повинні мати більш широке використання та впроваджуватись в Україні.

 

П’ять кроків – якщо вони будуть здійснюватися шкільними округами, батьками та громадами то досить швидко ви побачите зміни в соціально-економічному розвитку. У нашій нинішній економіці розширення знань про STEM продовжується на безпрецедентному рівні. Українські діти повинні бути готовими конкурувати на ринку праці, коли прийде час.

Як ви залучали до навчання STEM ваших учнів? Дайте нам знати, що ви думаєте про це!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *